28 października 2015

Moje bloggerskie początki . . .



Nigdy, przenigdy w życiu, gdyby ktoś mi kiedyś powiedział, że będę prowadzić bloga, i to jeszcze o szyciu, nie uwierzyłabym w to, a wręcz wyśmiałabym takiego człowieka... 
No i stało się! Mam własnego bloga.
Szyciem zainteresowałam się niedawno, jak każdy zielony namiętnie przeszukuję internet w poszukiwaniu jakichkolwiek informacji na temat tego co chcę uszyć,lub czego chcę się nauczyć. Często rzeczy, z którymi chciałabym się zmierzyć nie istnieją w polskiej przestrzeni internetowej :/ lub tutoriale, opisy itp. są tworzone przez osoby mające szycie w jednym paluszku. Nieraz nie mogłam załapać o co chodzi oglądając setki razy jednego tutka i głowiąc się jak to ma być zrobione.
Ponieważ ja sama się uczę cały czas na moim blogu postaram się prezentować tutoriale proste, przejrzyste i łatwe do zrozumienia dla zielonych... Niektórzy twierdzą ze nie można komuś przekazać wiedzy mając mniejsze doświadczenie...cóż trzeba robić to co się lubi i jeśli robi się to dobrze to ok :)

Zaczynamy...na pierwszy ogień pójdą buciki ocieplane...

Tutek już wkrótce :)


A więc jak to mówią...

Zaprojektowane przez Freepik



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz