28 listopada 2015

ŚWIĘTA...ŚWIĘTA I...OZDOBY...SKĄD? GDZIE? I JAK?





Witam po krótkiej przerwie. Jak obiecałam, tak słowa zamierzam dotrzymać...Będzie o świątecznych dekoracjach.

U mnie ozdoby świąteczne szyte własnoręcznie będą w tym roku na absolutnym topie.
Zakochałam się po prostu :)

Zanim zaczęłam je szyć zasiadłam do komputera w poszukiwaniu inspiracji...Ktoś może powie, że nic innego nie umiałam wymyślić, ale to  nie tak, czasem coś tak mi się spodoba, że staram się to odwzorować, to nie jest "ściąganie i kopiowanie" , to tworzenie własnej rzeczy na wzór czegoś, co siedzi nam w głowie odkąd to zobaczyłyśmy...Pewnie nieraz tez tak macie...


Zauroczyły mnie szczególnie aniołki i serca stąd :
http://jb1973.blogspot.com/2013/12/szyte-ozdoby-choinkowe.html

oto efekty moich inspiracji...

Wiem, wiem, ten ostatni troszkę "specyficzny" jest, ale wzór łowicki we wszelakich opcjach kolorystycznych to mój "number one" w tym sezonie :D
A tu wariacje na temat...


Wyżej wymieniony wzór wykorzystuję ostatnio wszędzie, swoją drogą ciekawe, kiedy mi w końcu przejdzie :) , nie mogłam  oczywiście pozwolić aby nie było go w choinkach.
Uwielbiam minimalizm, więc tu moją uwagę zwróciły takie o to choinki:

http://zszywka.pl/p/choinki-2006652.html

Jedną nawet zrobiłam na "całkowitą kopię oryginału"...okropna jestem, ale nie mogłam się oprzeć...




Połączenie lnu i koronek jest dla mnie hitem na równi z łowiczem.
Doszycia tych choinek wykorzystałam len naturalny nie barwiony, ale jest drogi, z powodzeniem można go zastąpić materiałem z "surówki lnianej" ja kupowałam przez pół taniej, a efekt podobny.

Oczywiście tu też musiał się pojawić mój ulubiony :P wzór

Dodaję zdjęcie tych ozdób, ponieważ nie mam choinki w lewym dolnym rogu solo :(



Następnie inne nieodzowne świąteczne motywy szyte już raczej ze świątecznej bawełny zamówionej w internecie...
Wykroje na te ozdoby znajdziecie na tej stronie:

http://pl.strima.com/konkurs-ozdoba-choinkowa-2012

Osobiście korzystałam tutaj z wykroju na renifera

ptaszka ,skarpetę na prezenty, gwiazdę oraz skrzydła dla moich aniołków :)


Stwierdziłam także, że poduszki z motywem świątecznym to absolutne :must have" w tym roku i tak oto powstały jeszcze dwie kombinowane podusie:
oraz serduszka w "świątecznych barwach" i drewnianymi guzikami




To by było na tyle na temat moich świątecznych wariacji oraz inspiracji, niestety nie korzystałam z wielu pomysłów, ale mam nadzieję, że coś z tych moich linków oraz gotowych ozdób zainspiruje i was do stworzenia własnych, bo uwierzcie mi , warto!
U mnie w tym roku choinka będzie lniana, na stojaczku z plastra drewna...aha no i oczywiście koronki...i drewniane guziki...


1 komentarz:

  1. Jelonki podobają mi się najbardziej :) Bardzo ciekawy dodatek świąteczny

    OdpowiedzUsuń