5 listopada 2016

KOCYK Z DRESÓWKI...


Ten wpis będzie trochę nietypowy ponieważ...nie jest to cały tutorial na uszycie kocyka jak się zdążyliście przyzwyczaić ale pragnę Was zaprosić na blog do którego współtworzenia niedawno mnie zaproszono. Jest to dla mnie kolejna możliwość rozwoju i sprawdzenia się dlatego nie ukrywam, że bardzo cieszę się z tej współpracy.


 Wpis znajdziecie więc tutaj

więc na niektóre z moich wpisów zaproszę Was do królestwa dresówki :)

Tym razem szyjemy wspólnie ciepły zimowy kocyk z grubej dresówki drapanej i minky (lub innego materiału)
Jesteście ciekawi efektu? Zapraszam do lektury  TUTAJ

Mogę dodać ze swojej strony, że kocyk jest boski w moje ukochane, uwielbiane miśki, do tego jest mega ciepły...
Jeśli jeszcze nie wiecie jak taki uszyć zajrzyjcie na SZYJ Z DRESOWKA.PL

4 komentarze:

  1. witam, jak jest z praniem takich kocyków jeśli w środku jest owata? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam 😊 pierzemy normalnie, jeśli z minky powinno być w 30, max 40 stopniach, owata pranie znosi bardzo dobrze nic się z nią nie stanie😊

      Usuń
  2. Super :) ja dopiero zaczynam przygodę z szyciem :) Chciałbym taki kocyk uszyć na Święta dla chrześnicy, mam nadzieję że dam radę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno...polecam tylko duuużo szpilek lub nawet spinaczy :) tak naprawdę to kocyk jest bardzo prosty do uszycia.Proszę napisac jak wyszedł

      Usuń