15 stycznia 2017

SPODNIE Z KIESZENIĄ NA PUPIE

Te spodnie cieszą się naprawdę ogromną popularnością, w ciągu zaledwie kilku godzin wpis na ich temat przeczytało kilka tysięcy ludzi.
Nie byłam na początku do nich przekonana, no bo kieszeń na pupie...czy to nie będzie uwierać...czy taka kieszeń może być praktyczna?
Teraz już wiem, że spodenki są fajne, ciekawe i wygodne. Czytałam już mnóstwo pytań na temat ich funkcjonalności i wygody...no bo jak? Kieszeń w newralgicznym miejscu? U dziecka?
Nie zauważyłam, aby mojemu synowi jakoś przeszkadzał ta kieszonka w zabawie, siedzeniu (a siedział nawet na rozpiętej). Dla mających obawy polecam użyć zamka żyłkowego a nie kostkowego, bo jest zdecydowanie bardziej miękki i nie taki gruby jak kostka...

Chcecie wiedzieć jak uszyć te spodnie?
Zapraszam na blog dresówka.pl na którym ostatnimi czasy można mnie spotkać częściej niż tutaj (no chyba że ktoś w końcu wymyśli maszynę do klonowania)



1 komentarz:

  1. Witam
    Jak spojrzałam na te spodnie to pomyślałam o ich funkcjonalności Zgadnijcie jakiej? Zabawa w piaskownicy i można tam szybki ocieplacz włożyć np. pampersa płaskiego lub zapasowy komin ( nosiłam przy ząbkowaniu) żeby dziecku było cieplej siedząc na piasku :P

    OdpowiedzUsuń