16 marca 2017

SZYCIOWY BLOG ROKU 2016



Już drugi raz biorę udział w tym konkursie.
Szczerze to mogę napisać że bez przekonania... Konkurencja jest zacna i dość duża, więc ciężko będzie zdobyć jakieś wyróżnienie. Nie byłabym sobą jednak, gdybym nie spróbowała się zmierzyć
z innymi bloggerami :)

 
Mam świadomość, że mój blog zawiera  w sobie mało treści do tak zwanego "poczytania".
Mój pomysł na PETIT POINT PROJECT to głównie opisy szycia, taki techniczny blog, oczami samouka :)
Nie jestem zawodową krawcową, szyję po swojemu i dzielę się z innymi moimi szyciowymi doświadczeniami
Niedawno blog przeszedł całkowity lifting, co pewnie zauważyliście. Staram się aby łatwo było się po nim poruszać i wszystko było jasne i przejrzyste.
Uffff....rozpisałam się
Jeżeli lubicie mojego bloga i korzystacie z niego od 17.03.2017 roku możecie oddać na mnie głos w konkursie na SZYCIOWY BLOG ROKU



A NIEDŁUGO ZAPRASZAM WAS NA PIERWSZY NIE-TECHNICZNY POST NA BLOGU - RECENZJĘ KSIĄŻKI "O SZYCIU" JANKA LEŚNIAKA :)

2 komentarze: